Ben 11+2 iken gittiğimde sınırdaydı yani ölçüm olarak 45.40mm di ve doktorum haftaya herhangi bir günde gel normalde 45mmden sonra ölçüyoruz ama biraz daha büyüsün daha doğru ölçelim demişti bu adam 15-20 yıldır kadın doğum uzmanı.9.haftada ki bebeğe tıpla alakası olmayan biri yorum yapıyor şaka gibi.Bu arada sadece ultrason yetmiyor dün yaptırdım hocam tahmininiz ne dedim kanla birlikte bi tahminde bulunabiliriz dedi.Arkadaşınıza gülün geçin komikmiş çünkü😅🤗