Dilarac ben gram yakmıyorum canım öylelerini. Benim iki kaybım var bi ara onunla ilgili konuluyorduk bir arkadaşımla ki normalde söylememiştim çok üstüme gelince söyledim ama durmadı baktım tavsiye vermeye başladı. Kendisi bekar ve aklı beş karış havada biri baktım susacağı yok bu konuda tavsiye almıyorum kusura bakma dedim daha da ağzını açmadı. Gerçekten insanlar bazen nasıl konuştuğunun farkına varmıyor. Onlara dur demek gerekiyor illaki