Gzmklncc Erken gebelik testi içinden çıktı ama ovulasyon testi mi diye aklıma geldi allahım ya rabbim akıl fikir ver 🥹 nasıl anlıcam
KumsAlyaa Gzmklncc Canım gebelik testinin içinden çıktıysa gebelik testidir bence yani hayırlı olsun gayet koyu ikinci çizgi sağlıkla ilerlesin
Gzmklncc KumsAlyaa evde buldum ben mi koydum naptım bilmiyorum test yeni ama Pazartesi günü kanım 1.20 çıkmıştı kan az olduğu İçin yanlış çıkmış olabilir dediler ama korkuyorum 🥹
KumsAlyaa Gzmklncc O zaman bilmiyorum ki canım ben sandım eczaneden filan aldın Yeni gebelik testi diye düşündüm bilemiyorum o yüzden inş hamileliktir Allah gönlüne göre versin
Adacan Ovulasyon da kutu da Lh yazar gebelikte hcg yazar canım ama zaten bunlar gebelik testi ovulasyon testlerinde bu tip yok onalr mor kapaklı oluyor hayırlı olsun
Canancndn Gzmklncc kutunun arkasında falan illa bişey yazar foto atabilcek misiniz? Ben böyle bi erken gebelik testinden öğrendim genelde bu tipte oluyolar
OzlmErdl Kizlarrr adetime 3 gün var erken gebelik testi yaptım biri pembe çıktı sizin hamilelik belirtileriniz Nsildi
Canancndn OzlmErdl erken olunca bi de geç döllenmeyse silik olabiliyo. Bence erkende olsa çift sonuçta kanda çıkar ben gecikmeden önce gitmiştim sağlıkpcağına. Adet geçmeden yapmıyolar gecikti diyivermiştim 😂
Bebitommm OzlmErdl bende adetime 3 gün kala bu erken gebelik testi yaptım bariz 2 çizgi çıktı gittim hemen lan verdim 25 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 84 çıktı yani yükseliş var gebeyim inşallah