678b Bunları yazmamın sebebi içiniz rahat olsun, düşük sayıyla bile başlasa beta gayet de artabiliyor yani.
Benim de ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Bir kere oldu diye hep olacağı anlamına gelmiyor, içiniz rahat olsun. Ama ben de hemen söylemedim kimseye, temkinli olmak da iyidir.