Merhabalar, ben 14 Temmuz da regli oldum ve sadece üç gün sürdü . Pazartesi test yaptım ve çift çizgi çıktı beta değerim de 300 dü bugün tekrardan kan verdim ve değerim 430 du . Doktor dış gebelikten şüpheleniyor . Betası böyle yavaş yükselen var mı acaba . Veya bu durumu benim gibi yaşayan .