canmyavrum Arkadaşlar Decavit ilacım var kahvaltının başında içince sofradan kalkıp afedersiniz kusmaya koşuyorum.Deneye deneye ilaçtan oldugunu anladm bu vitamini yemekten sonra fln içsem olur mu ?
Gamzer canmyavrum Ilacın ismini okurken bile midem bulanıyor 😁 çok zorlanıyordum o ilacı içerken. Ben tokken içiyodum canım. Yemekle birlikte kullanın yazıyordu ama senin gibi benimde midemi bulandiriyordu. O yüzden yemek yedikten yarım saat sonra falan içiyordum
Seherselim canmyavrum canım decavit zaten tok karnına alınmıyor mu ben tok karnına alıyorum. Sadece kan ilacı aç. Karnına
canmyavrum _ozlmm böylede deneyebilirim ama kahvaltıdan sonra ya sabitlesem iyi olur.aksam yemeginden yarım saat önce demir ilacım var
canmyavrum Seherselim ilacın üzerinde yemegin hemen başında yazıyor yani aç karnına.ben yemegin başında alıyorm yemege başlıyorm sonra kusarak kalkıyorm o etkiliyor
Kubraa033 Ya tek değilmişim gerçekten benimde hiç içesim gelmiyor doktor folikasit yerine onu verdi her içmemde ayrı sorun yaşıyorum
Merss canmyavrum lanet ilaç kafam kadar bide yutana kadar ne haller kırdım içtim bir defa tadı berbat. Ben tok karına alıyorum. Çok zorlanıyorsan uyumadan önce al cnm. Çok geçmiş olsun
canmyavrum Merss evet çok büyük. Yemeklerin başında içince hep sorun oluyor ama yemekten sonra içtigimde sorun olmuyor .içiyorm unuttugumda da buradan soraym dedim olur mu fayda eder mi diye
canmyavrum Zeyzeynepnep eczacılar etiketinde nasıl içilmesi gerektifini yapıştırıyorlar ben kafama göre almadım ki. Üzerinde yemeğin hemen başında alınız yazıyor yani aç karnına oluyor. Yer yemez sofradan kalkıyorm öyle içince
Elif_3434 decavit tok karnına alınıyor ben kahvaltıdan bi ondk sonra her sabah içerim. Büyük bir hap içmekte zorlanıyorum ama mecbur
canmyavrum Elif_3434 ben kaç aydır kullanıyorum hep yemegin hemen başında içiniz yazıyor oda kusma yapıyor anında.oyüzden sordum tok karnına olur mu diye
Zeyzeynepnep canmyavrum cok gecmis olsun, ben hep kahvaltıdan kalktigimda bir bardak su icerim o esnada alıyorum ilaci
Denizovski canmyavrum Ben yemekten sonra içiyorum aç içilecek diye bir şart yok kendinizi boş yere zorlamayın