Bereninannesi belirtiler bi nda son bulabilir bıçak gibi kesilebilir bu gayet normal canım süt konusuna geoecek olursak zaten en erken 17. Haftada yapışık sarı su gibi geliyo bebek doğana kadar da bu şekilde devam ediyo göğsüne temas etmedigin surece gelmiyo normal anne sutu gibi sagsan gelir ama sagma zaten bu ilk süt de bebeğe çok faydalı mutlaka bebeğin içsin bazı annelerin dediği gibi doğumdan önce gelen o sarı sıvıyı sağıp süt getirmeye çalışma çünkü bebek için çok faydalı ve ona gerekli