Bereninannesi 13+3teyim göğüs uçlarımda pul pul dökülmeler oluyo ama onun dışında tüm belirtiler gitti ne koyulaşma ne hassasiyet ağrısı göğüslerim hiç süt yapmayacak diye çok korkuyorum 😔
EmineDefneGokce Bereninannesi bende de 3-4 gündür göğüs ağrısı sıfıra indi doktora gidicem aynı korkuyla 12. Hafta
Mysaa Bereninannesi yapar canım neden yapmasın benim 19 a kadar göğüslerim şişmişti suan 36 yım o kadar inikki o halinden eser yok 😃 ilk oğlumda da öyleydi çok şükür dolu dolu sütüm gelmişti
kr1907 Çok değişik bir durum korkma deli gibi bulaştın oluyor bir kaç hafta bir anda kesiliyor sanki hiç yaşanmamış gibi
Bereninannesi Sadece bu değil ki hiçbir belirti kalmadı ne bulantı ne tiksinme ne koku hassasiyeti karnım desen o da yok kusma olayını hamileliğimden bu yana sadece iki defa yaşadım nasıl hamileyim ben diye düşünüyorum
smallbaby Bereninannesi dilini ısır daha ne istiyon hamileliğin rahat geçecek demekki bende buzamana kadar hiç bilmedim hamilemiyim deyilmiyim 31 den gün aldık geceleri sağ sol yatarken sıkıntılanıyom onun dışında herşey çok güzel ilerledi sende öyle olacaksın demekki maşallah diyelim🧿🧿💙
Ballkusum_33 Bereninannesi endişe etme bende hiç kusmadim 11. Haftada bı defa kustum belirtiler 8-9 haftalarda gitti göğüs hassasiyet i de aynı şekilde şuan 17+3 haftalık oldum hala aynı karnım da hiç yok zaten ama çok endişe ediyorsan git bı bebeğini gör kalp atışını dinle rahatlarsın.
Qnl Bereninannesi nasıl hamilesin sen ? Benim gibi hamilelerin sinirini bozan hamilesin sen (: Şanslılardansın dert ettiğin şeye bak hergün bulana bulana hastane de serum yesen için rahat mı edecekti ? Yada kusmaktan dolayı kanaman olsa ooo evet tam hamileyim mi dicektin anlamadım ?
Bereninannesi Mysaa öyle mi dersin canım ya kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum tecrübesizim bi de ilk gebeliğim
Mysaa Bereninannesi öyle olur canım hiç kafana takma birde olumlu olarak düşün ki enerjini öyle ver tekrar sütun olustukca şişer göğüslerin 😊
Bereninannesi smallbaby Maşallah süphanAllah diyelim hepimize o zaman 🧿🧿😊 Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım benim 🤲🏻
Bereninannesi Senanur567 daha çok çok küçük zamanla oluşacaktır belirtiler Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Ballkusum_33 Senanur567 bende ilkini kaybettim ikincide hiç belirti yaşamadım hala da öyle 17 haftalık olduk korkmayın belirti yaşamayan çok kişi var.
Bereninannesi Senanur567 Rabbime güven boş bol dua et Allah’ın izniyle ve korumasıyla sağsalim alırsın kucağına bebeğini merak etme yeterki Rabbime dua et bol bol 😊
Bereninannesi Ballkusum_33 bu pazartesi bebeğimi gördüm çok şükür iyidi kalp atışını duydum elhamdülillah hiçbir sorun yok ama işte annelik evhamı sanırım 😊
Sanal_koala00 Ballkusum_33 benim de 6.haftada başladı 8. Haftanın sonunda bulantılarım çok çok aza inmişti şimdi 9+4 deyim dün bunla ilgili post açtım herkes senin ki niye öyle olmuş asıl 9. Haftada başlaması lazımdı falan yazmışlar korkuttular biraz
Senanur567 Ballkusum_33 bende stres altindayim 8 inde randevum var gün sayıyorum resmen kafayı yiyecez ilki öyle olunca ikincisinde öyle olmaz diyorlar anlamıyorlar insanlar