Nsnese _akalin3 yaaaa bende serklajlıyım ama sezeryan istiyorum. Çünkü aylardır yatıyorum çok hareketsizim. Doğumun zor olacağını düşünüyorum 🥹 ama normal de çok isterim çok cesaretsizim
Gezgin4592 _akalin3 o zamana kadar alır daha kız merak etme 3 kiloda olursa yeterde artar zaten sütün yararsa toparlanır 😇🤗