_akalin3 Gezgin4592 nornal dogum inş serklajlarım alınacak doktorum buyuk ıhtımalle dogar dedı bugun tam 35 oldum
Oelrlrkmemdmd _akalin3 annemde serklajlıymış abimde dikiş aldırdığı akşam doğurmuş ☺️ Darısı bana 35 olmaya
Gezgin4592 _akalin3 anladım canım Allah sağlık versin inşallah hayırlısıyla doğur kilosu falan iyi değil mi
Nsnese _akalin3 yaaaa bende serklajlıyım ama sezeryan istiyorum. Çünkü aylardır yatıyorum çok hareketsizim. Doğumun zor olacağını düşünüyorum 🥹 ama normal de çok isterim çok cesaretsizim
Elvan30 _akalin3 Şimdi netten baktım,öğrendim 😌Sen de çok dikkat et olur mu 🙏🏻❤Bol bol dinlenmek gerekiyormuş.