Merhaba kızlar. 30. Haftama girdim ve hafif lekelenmen oldu rahim ağzı kısalığım 32 mm çıktı bu iyi ama hunileşme var dedi doktor bir gece hastanede yattım serum nidicard ve ciğer geliştirici oldum progestana başladık 3-4 hafta daha gidebiliriz ama önlemimizi almalıyız dimi bu durumu yaşayıp 36-37 yi gören var mı ben olumlu ve güzel düşünmeye çalışıyorum iyi şeyler yazın çok ihtiyacım var🙏🏻