BIR_SIYAH__HIAYESI63 yok nişanı geldi kontrole gittim açılma yok dedi Dr eve geldim ahududu çayı içtim 2 kere gece 12 den snra hafif sancılar oldu hep ısınma isteği vardı telefonuma sancı takip indirdim oraya kaybediyordum sabah 4 kadar snra çoğaldı 5 dakikaya indi Dr gittim ful açılmış ama suyum patlamamıştı neyse patlattılar zorla çıkardım kesik atmadılar yırtılma oldu sanırm cızır cızır etti hissettim ama fazla dikiş yoktu Dr saymadım dedi