Sahranr Canım iri bebek iyi bir şey değil. Bizde daha kilo almasın diye hop oturup hop kalkıyoruz. Eğer haftasıyla uyumluysa en iyisi. Bende gebelik şekeri var ondan iri bebek. Ama geride haftasından diyorsan duyduklarım şunlar;
Kahvaltıda: Süt, peynir, yumurta mutlaka
Ara öğünlerde : Meyve ve yoğurt(ayran vb.)
Meyvelerden muz en çok kilo aldıranmış.
Akşam: et, balık veya baklagil
En az 3 ana 3 ara öğün yemelisin. Az az sık sık beslenirsen iyi olur.
Kısaca sağlıklı yaşamalısın. Ha bir de bebekler annelerinin depolarını boşalttığı için sen yesen de yemesen de aslında besleniyor ama sen bitap düşüyorsun.