Sehrbnon122 canım soğuk algınlığı deyip geçme teste git.pazartesi gecesi saat 1,5 ta üşümeyle ve boyun ense ağrısıyla uyandım(sanki cereyanda kalmıs gibi) uyandım hemen parol içtim ama yinede eşimle teste gittik.parolun etksi geçince sabah 5 te ateşlendim 37.7 ydi ateşim.doktorumu aradım enfeksiyon doktoruma yönlendirdi.sabah gittik bi sürü tahlil felan yaptılar idrarımda gebelikten dolayı enfeksiyon cıktı bi kaç değerimde düşül çıktı doktor düşük cıkan değerlerin kovidten olabilceğini söyledi iltihap için antibiyotik başlattı.sonra kend doktoruma uğradım kan sulandırıcı iğne verdi.öğlen test sonucum çıktı pozitifim.belirtilerim suan için aynı soğuk algınlığı burnum akıyo boğazımda balgam ve öksürük yaptı.çok şükür iyiyim halsiz felan değilim ama istersen sende gidip bi test ver