Birsenbirbenbirdebebek aminnn Allah senden de razı olsun kardeşim hepimiz tüm anne adayları hep güzel güzel geçirsin hamileliğini ki benimki çok zordu tüp bebek üstüne 4 hafta yoğun kanama şükür bebeğim tutundu bana çünkü hep Allah’a emanet ettim hala da öyle insan olumsuz düşünecek olsa bir ton şey geliyor aklına Allah esirgesin. Bir de neyi çok düşünürsen Allah esirgesin onu çekersin üstüne o yüzden hep olumlu bakıyoruz ve süreci stressiz geçiriyoruz 😍❤️🙏