Birsenbirbenbirdebebek canım İnan 7-16 haftalarım arasında her gün WC’ye gidip baktım kanamam var mı diye peçeteyle sildim ayrıca belli çamaşırıma bulaşmamıştır görmedim diye , o ağrı sanki reglin ilk Gününü Hissettiren bir ağrı biliyorum ve doktorum bana bunun artık rahim büyümesinde kaynaklı ve bebeğin yerini seçmesiyle alakalı olduğunu söyledi. Hee 30. Haftalarda yine hissedeceksin bu kez de bebeğin aşırı başlı yapması nedeniyle 😂 sürekli kötüyü düşünme pozitif ol hiç bişe olmaz çoğu kadın bunları yaşıyor