kafayatakanbirisi merhaba canım. Ben de ocaktan beri deniyorum, nisanda kimyasal geçirdim ve hala beklemedeyim. Pco da var onun için destek takviye alıyorum şuan. Bu önümüzdeki ay doktora gidicem tekrardan… Umarım hepimiz tez vakitte hayırlısıyla güzel haberleri alırız 🙏🏻 moral bozmak yok vaktini bekliyor bebişler 👶🏻