kafayatakanbirisi Geldim geldim 😂 Oğlum 7 ay denemeden sonra tam umudu kestiğimiz zaman geliyorum dedi. Şimdi de yine o kadar denemişizdir hatta belki çok bile, olmuyor. Kimsayal filan geçirdim mi bilmiyorum, olduysa da farketmemişimdir. Bu ay yine denedik bakalım, yumurtlamadan 3-4 geçti, psikolojik olarak yine belirti yaşıyorum ama her ay negatif gördüğüm için umutlanmıyorum artık