aynenkezoaynen Ben kimseyi yönlendirmiyorum banane ama siz sansasyona devam 👏👏👏 Söylediğiniz bilgi yanlış demedim ,6 yıldır gastrit ve Reflü ile mücadele ediyorum , tıpta kâr zarar oranına bakılır ,reflü yemek borusunu tahriş edecek kdr ileri boyuttaysa gaviscon denen ilacı kullanmanın faydası zararından fazla olacaktır. Bunun kararını da doktor ve hasta, hastalığın seyrini ve şiddetini olaya bizzat şahit oldukları için sizden daha iyi bilir , siz de biliyorsunuz ki buradaki insanlar hamile ve bu ilacı taş çatlasın 3-5 ay kullanacaklar, (ki zaten en güvenli ilaçları bile kullanırken herkes korkuyor öyle leblebi gibi ilaç yutmuyoruz ya da lıkır lıkır içmiyoruz ,kendimizden önce bebeğimizi düşündüğümüz için zaten mecbur kalmadikca kimsenin ilaca dadanmadigi aşikar) burada gelipte aman kullanmayin kanser olursunuz gibi bir bilgiyi sansasyona sebep olacak bir evhamla vermeniz anlamsız ,gereksiz. Konuşuyorsunuz ama havaya. Eğer desenizki kızlar aman dikkat edin hamilelikten sonra bu ilaca bağımlı olmayın olabildiğince dikkatli kullanın mecbur kaldığınızda için vs vs, iyi niyetinize inanırdım, ama direk kanser olursunuz nedir ya , herkes biliyor neyin ne olduğunu , hiçbir ilaç yan etkisiz değildir , ama kar zarar oranina bakaraktan kullanmak zorunda kalabiliriz, cahil diyerek de yine hakaret de bulundunuz ayrıca , hakaretin ne olduğunu da ben öğreteyim ,terbiyesizlik ediyorsunuz ,ben size hakaret etmiyorum sizin verdiğiniz cevaplar hakaret içeriyor ,gerçekten ayıp ,zira yanlış ve kötü bir şey söylemedim, siz yanlış bilgi veriyorsunuz da demedim ,evet bilimsel bir gerçektir ,her ilacın uzun vadede vücudumuza zarar verdiği ,ama konunun bura ile alakası yok başından beri onu anlatmaya çalışıyorum ama anlatamıyorum 🌷 anlatamayacağım da büyük ihtimal !!!