aynenkezoaynen ben okuduğumu anlıyorum da ,siz bildiğinizi yanlış aktariyorsunuz , hamilelik 9 aylık bir süreç , şurada toplasan 3-5 ay kullanacak insanlar ,gelip de burda yok kanser yok bilmem ne demenin anlamı var mı? Sizin bahsettiğiniz uzun vakitle hamilelikteki süreç karsilastirilamayacak kdr alakasız , dolayısıyla boş yere sansasyon yaratmış oluyorsunuz !!!! Ayrıca hakaret etmeden konuşun okuduğunuzu anlayın fln ne demek ,çok ayıp ,gayet güzel anlayıp gayet güzel ifade ettim , siz anlamayı deneyin madem , söyleyecek mantıklı bir cevabınız yoksa da uzatmayın, ne dediğim gayet açık.