Sinemozy Anneyedairr bende aynı haftayım canım seninle aynı bende de var söylediğin bi de aşırı derecede halsizlik var üstümde
Pijamaskeliler Anneyedairr yerleşiyor annesi ondan merak etme 12 hafta geldim ara ara yine oluyor bu sefer de rahîm büyüyor diye olurmuş norml yani aşırı şiddetli felaket olmadığı sürece sorun değilmis🥰🌸
Selennm Esrauysal bende öyle bende 8+2 adet ağrısı gibi ve bir anda gelen sol tarafta bıçak saplanması gibi ağrım var
Esrauysal Anneyedairr saol cano böyle olması normal kızlar doktor normal demişti bünye bebeğe alışmaya çalışıyor yerleşecek artar demişti
Sinemozy Anneyedairr ultrason fotoğrafina bakmam lazım kuzum ayın 19unda gitmiştim ben o gün son adet tarihime göre 6+2ydi ama ultrasonda bakınca doktor 7+2 haftalık dedi bende kalp atışını duyunca heyecandan soramadım bile ayın 2 sinde kontrolüm var bakalım unutmazsam eğer sorucam
Efo Benim de sol tarafimda agri oluyor bel agrisi kasik agrisi halsizlik bulanti bazen oluyor ve cildim cok yaglandi kollarim da hep sivilceler olmaya baslsdi
Selennm Esrauysal bende öyle sürekli uyumak istiyorum uyuyamıyorum da yatakta dönüp duruyorum sarhoş gibiyim hiç enerjim yok dinç değilim
Esrauysal Selennm ahahha sabah felekat oldum eşim hazırladı kahvaltıyı,acıkınca yataktan kalktığımda migdem çok bulanıyor, eşim gece bekçisi akşam yedide gittiği oluyor o gidiyor televizyon izliyim diyorum uyuyup gidiyorum hemen ne ara uyudun yani
Esrauysal Selennm bende toplasan 4 kere istiğfar ettim,ilerleyen zamanlarda olur seninde muhtemelen herkesin hemen olmuyor, aman inşallah olmaz 😂