GoktugAlp benm büyüdü içinde bebek var gibi düzenli büyümüyor ama azda olsa büyüyor şekli filan bir tuhaf oluyor büyüdükçe sadece su oluyor içinde çünkü. Benm vücudum atmadı en ufak lekelenmem ble yoktu ve neler içtm neler yaptm düşsün diye belki normal bebek olsa düşerdi boş kese düşmedi şaka gibi hiçbi şeklde vücudum atmadı düşük yapmadım bazı rahmlerin kasları çok kuvvetli olup kasılma yaşayıp atmyormuş doktor öyle demişti bana daha fazla bekleme dedi kürtaj oldum 8 haftada.