Son adet tarihime göre 6 hafta 5 gün olan gebeyim ama doktor sadece keseyi görebiliyor içinde bebek oluşmamış. Ya geç döllenme olmuş olabilir dedi yada boş gebelik. Eğer haftaya da kalp atışını duyamazsak ve büyümezse sanırım gebelik sonlandırılcak. Böyle bi durumda kürtaj olan varmı yada kendiliğindenmi düşüyor başka bir yolu varmı