HTCMHMTKZK benimki acıbadem sigorta. Gittiğim hastanede madicana. Malesef indirimden başka bişey olmuyo. Oda çok az bi indirim. Zaten hastane bu çevredeki en pahalı hastane (doktorumdan çok memnunum diye mecburen gidiyorum) bide üzerine acıbadem sigorta özel sigortalar arasında en pahalı olanı (onuda eski şirketim yapmıştı hak kaybetmemek için mecburen devam ettirdim, doğumdan sonra iptal edicem) kısacası astarı yüzünden pahalıya geliyo