esmaozdemir76 gzdeal valla iyice kilo almadan bı an önce 4 ay geçsin istiyorum. Tatlı yediğim için normal yemek yiyemiyorum kesiyor çünkü beni. Yemek yiyemeyince de daha çok vicdan azabı çekiyorum
gzdeal Vicibici pekmezi sevmiyorum işte ama sonuçta ondada çok fazla şeker var aynı şey 😂 bana böyle canımı tatlı istetmeyecek şeyler lazım
Oznurozdemir gzdeal sen eşittir ben 🥹30. Haftadayım yediklerimi sayanan o derece. Yarın diyete başlıycam yoksa ayı gibi olurum valla
gzdeal Oznurozdemir 31+4 üm bende diyetisyenin verdiği listeye uyuyorum genede aynı birşey değişmiyor
Maviii gzdeal anladım senin iş kötü o zaman 😂😂 bu bir süreç geçecek ama öyle düşün çok yemede şekerin neyim çıkar
Vicibici gzdeal Of canımı kek istedi şimdi ne deyim ben sana😂 bide şeker yüklemesi yapıldı bugün şekerli bisey yiyemem de
gzdeal Vicibici bak birde kendim yediğim yetmiyor gibi etrafımdaki insanlarında canını çektiriyorum 😂
gzdeal Betusemre malesef evde stoklar fazlasıyla yapılı gurbette oturuyorum başkasına da veremem görünce de kötü oluyorum
Betusemre gzdeal o zaman esınıze soyleyeceksınız sızın gormeyecegınız yerlere saklayacak ınanın faydası oluyor
Mrv_123_bg gzdeal aylardir cikolata yemedim cok canim istiyor. Doktoruma sordum cok canin isterse bir kare bitter olabilir dedi😊
gzdeal Mrv_123_bg yaaa nasıl baş ediyorsun canın isteyince Züber in ürünlerini deneyebilirsin şekersiz gluten içermeyen ürünler dün araştırdım bugün aldım bende fena değil
gzdeal sekin99900 31. Haftada olduğum için tüm testler vs yapıldığından yok ama suyunu fazlalaştırıyor