gzdeal Tatlı ihtiyacı ile nasıl baş ediyorsunuz büyük bir paket halley ‘i tek oturuşta yedim 😏 diyetisyenin dediklerinede uyuyorum ama genede çok canım istiyor 😔 fazla kilo artışı oluyor 🫤
TeoMom gzdeal Aynı durum canım ya demin 1 dilim soğuk baklava yedim ama beni keser mi aranıyorum hala tatlı diye evde de başka tatlı yok 🙈
Mnk16 gzdeal bende öyleyim ve sonuçta bir süreç baş etmeyi de düşünmüyorum hayatımın hiçbir döneminde bu kadar çok çikolata tatlı yemedim şuan yiyorum doğumdan sonra da yiyemem muhtemelen insan işi değil çünkğ 😀
Maviii gzdeal kuru üzüm kuru kayısı gün kurusu,hurma, kuru erik doğal tatlılara yönelirsen daha sağlıklı olur sizin için , dondurma o da olur
gzdeal TeoMom 1 dilim yesem şükür ederim 1 kilo oturuşta kimse seslenmesin yerim eşim eve tatlı alıp gelmiyor artık 😂 veya ben tatlı yemeğe başlayınca eşime 10 dk sonra gel beni kaldır diyorum 😂ondan almıyor artık 😂
Guloyku Misssitare meyve asla kesmez şerbetli ağır bir tatlı olucak kriz gibi bende çok yedim son bir buçuk aydır canım istemiyor artık
gzdeal esmaozdemir76 işte aynı ben karnım yıka basa dolu yemek yemişim vs ama abur cubur gene istiyor gene
Vicibici gzdeal Abovvv kız ne yaptın🤦♀️ Bilirim o göz dönmeleri ama 1-2 tane yesen nefsin körelir kuzum bi paket yeme valla o şeker zararlı vücuduna. Ben şeker=zehir diye kodladım kafada o yüzden günde bi çikolata bazen dondurma bazen sütlü olarak hakkımı kullanıyorum. En azından dondurma veya sütlü tatlı yiyebilirsin. Evde kendine sağlıklı tarifler hazırlayabilirsin ballı muhallebi pekmezli kek gbi
gzdeal Vicibici canım kek istiyor gece 2 de yapıyorum o derece ilk 4 ay hiç ağzıma bile sürmedim canım istemiyordu keşke öyle olsa gene 😏 doktora giderken sırf hareketli olsun diye bulanarak yiyordum o derece
minissannee gzdeal hurma ilk haftalarda bir iki tane yenebilir. Onun dışında pek önerilmiyor ama bu krizi pek bişey kesmez gibi ☺️
Maviii gzdeal anladım senin iş kötü o zaman 😂😂 bu bir süreç geçecek ama öyle düşün çok yemede şekerin neyim çıkar
esmaozdemir76 gzdeal ayenn benimde öyle ya yemekten kalkarım aradan bı 20 dk vs geçer benim canım tatlı biseyler istemeye başlar. Çözüm olarak şey buldum Ülker mini çikolatalar varya ondan aldım çok fazla yemeyim diye bakalım inşallah işe yarar
esmaozdemir76 gzdeal annem yeni hacidan geldi evde herkes gelip gidip hurma yiyor ben de öyle bakıyorum korkuyorum arada 1-2 yiyorum çok canım çekiyor çünkü
gzdeal esmaozdemir76 İnan bende denedim şu çeşitinden yiyim şundan da yiyim nasılsa küçük birde şunu yiyim derken daha fazla yediğimi fark ettim
esmaozdemir76 gzdeal valla iyice kilo almadan bı an önce 4 ay geçsin istiyorum. Tatlı yediğim için normal yemek yiyemiyorum kesiyor çünkü beni. Yemek yiyemeyince de daha çok vicdan azabı çekiyorum