Rnaslh minik_koala_ve_annesi olsun canım benim sende yapabildiğin kadarını yapıcaksın napalım bu dönemlerde eşlerimiz idare edicek bizleri yeri gelicek yardım edicekler. karnım neden yok diye söyleniyordum birden çıktı şimdide seninde dediğin gibi nefes alamıyorum, sağa sola yatmaktan yanlarım Ağrıyo patlıcak gibi hissediyorum bazen
Rnaslh minik_koala_ve_annesi çoookk bileydim hamileliğimi kışa denk getirirdim gerçi o mevsimde ayrı sıkıntı yaşardık herhalde her türlü zor😂
minik_koala_ve_annesi Rnaslh supriz oldu benimki😅😅senin gene 1 ay sonra insallah kucaginda bende havada bebede pik seviyesine ulasiyor nirvana yasarim artik😅😅😅
Fatma0090 Rnaslh imkan olsa klima anlasanız daha iyi oluyor vantirator daha cok yakıyor elektriği gecen bende baya vantirator calıstrdım elektrik 400 gelirken 800geldi eşimde onu acaba kadar klimayı acın dedi annesine
Fatma023 ozgnr-Al sizi çok iyi anlıyorum ben de 34 haftalık hamileyim geceleri kramplardan uyuyamıyorum dönemiyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
Semaan Rnaslh aymı canım hatta daha fazlası yatamıyorm artık geliyolar bana sanah 6 kalkıyorm gece kalktıklarımı saymıyorm mevsimi çok severim ama ne denize gidebildim ne baey anladım yaz bitsin diye dua ediyorum artık ya
turana777 Ben hem anksiyete hastasiyim, hem burnum cook tikali, hem hamilelik derken nefes alamiyorum