Hanife47 Iremshn bende iki yastıkla hatta üçlü bile oluyor bazen birini bacak arama birini kafamın altına diyerinide sırtıma destekliyorum ve çok rahat oluyorum 🤗
durumoms2 Iremshn iki tane başımın altında bi tane bacağımın arasında bir sürü yastıkla uyuyumaya çalışıyorum 🤦
Hadya Yüzüstü yatıyorum şimdilik,doktorum bu aralar istediğin şekilde yat göbüş büyüyünce nasıl olsa yatamıcaksın diyo 😁7+3
CansuDRY durumoms2 Çoğunlukla sola ara sıra sağa yatıyorum. Sağda rahat edemiyorum artık. Midem ağzıma geliyor.
Dilossh durumoms2 ben de aynıyım sola yatamıyorum mecbur bir sağ bir sol yatıyorum insallah bir sıkıntı olmuyordur🤷🏻♀️