durumoms2 ben bir dönem baya taktım buna hep sola yatmaya çalıştım ama öyle olunca psikolojik herhalde sola yatmaktan soğudum. Doktoruma sordum. 30. Haftaya kadar istediğin şekilde yatabilirsin dedi. 30dan sonra sağ sol farketmez yatabilirsin, sırt üstü yatma dedi. Geceleri bazen uyandığımda sırt üstü yatar buluyorum kendimi yapacak bir şey yok insan uyurken kontrol edemez. Bir şey de olmaz bence çok stres yapmamak lazım.