Rozmari dün doktora gittim kesesini gördüm şükürler olsun ama benim de sizin gibiydi biraz bekledik artış olsun da kese görülebilsin diye son beta da 900 lerde çıkınca bir daha gerek görülmedi beklemek de zor oluyor ama sabır inşallah herşey çok güzel olacak
Benim ilk tüp bebeğim tutmamıştı bu 2. Denemem di ilkinde çok stresli üzüntülüydüm nasip olmadı inşallah Rabbim bu sefer kini nasip etsin hayırlı sağlıklı devam etsin gebeliğimiz sizinki de aynı şekilde inşallah kendime ederken sizede ediyorum hep, bol su içmeye çalışıyorum ama şu lutinus fitil beni mahvediyor akıntı ıslaklık geri geliyor sinir oluyorum