izobellaaa-_- Senanur567 ben eşimle gittiğim için hep doktor diyo yeme çok zararlı bebek zaten hepsini almıyor diye oda duruyo karışmıyor benim de kaynanam bebek küçük doğacak diyo sanki yediklerimiz hepsi ona gidiyor tövbe 😂