hunilimom Senanur567 ilk gebelikte bende öyleydim bir gün esim seni görende aç birakiyoruz sanat yavaş ye diye söylemişti 😂 ben hiç fark etmemiştim böyle iştahlı yemek yediğimi ama bunda canım hiç bise istemiyor sabah akşam öğlen de kahve yanına biseyler yersem yerim
Denizyildizi1 Senanur567 58 den 80 le doğuma girdim şuan 65 im veriliyor kilolarda sezeryan göbeği hiç gitmiyor🤦🏻♀️
Rumeysa6115 Senanur567 bende öyleyim ya yemek yerken bile aç hissediyorum bi ben miyim diyordum demek ki normalmiş 😂
denizasigi Senanur567 hiç kilo almadım şu ana kadar ama böyle giderse alacağım 🥺 yiyorum iki dk sonra karnım gürülduyo
Ceylinmelike Bendr 6.haftaligim hemde korona oldum ama iştahım hiç yok ya şuan zorla yemeğe çalışıyorum ama elimde değil bişey yiyemiyorum kusasim geliyo ne yapicam bilmiyorum bebeğe zarar veriyorum