_ozlmm bana bisey vermediler. Alttan muane etti doktor ne rahimde ne bebiste bisey vardi o leke nerden geldi anlayamadim belki yakin zamanda ilişki olmuşsa önceden olmuş bi kanama biraz leke gibi gelmistir dedi. Devlete gittim. Cok bisey söylemedi kendi doktoruma gidince soyliyicem belki progestan baslatir cok sukur esimde bende cok korktuk bisey yokmus allah razi olsun dualariniz icin.