Deletedmom_7 Yani sana çok kolay bir şey diyemem, zaten sancısız ağrısız doğum yapan da nadirdir. Ama ürkütücü birşey kesinlikle yok emin ol ki. Eğer dayanamayacak gibi olursan epidural seçeneği var ama bana sorarsan doğum sancılarının en şiddetli anı son yarım saat. Ondan öncesi ılık duş, pilates ve nefes egzersizleri ile atlatılıyor, yanında iradesi güclü biri veya ebe olursa destek olur sana. Ben sancımı yatarak çeken biri olarak söylüyorum bunu, sadece son anlarda sesim çıktı ondan öncesinde tamamen sancıları nefes egzersizleri ile karşılamaya odaklanmıştım hatta sancı geçtiğinde uyuyordum😂