_Melis_ şöyle şoyelyeyim benim normalden sezaryana döndü yâni bana göre hic zor degildi ben ilk geceden kalktim ayaga bebegimi kimseyw birakmadim esim ve annemde vardi yanimdâ ama her seyini ben yaptirdim banyosunu bile sutumde ayni gün geldi ve hala emziriyorum mama sadace 40 gunluk olana kadar meme mamâ sekliňde gittim sonrasi kestim 3 uncu gunumde ev isi yapiyordum spinal s3zaryan oldum tum sureci takip etme sansim oldu doktorlarimla.konusarak gayet eglendigim bir dogum du 16 aylik oldu bile kizim şimdi ikinciyi dogum yapicam 3 ayim var aslında bunye meselesi senin azmine bagli biraz da ne kadar sık yurursen su icersen o kada4 çabuk ayaga kalkiyorsun acikcâsi biraz azim