_Melis_ 3 kez sezeryan doğum yaptım 4 aylık bebeğim var şimdi hiç korkma kprkuttukları gibi zor olmuyor illaki ağrın olacak sonuçta dünya ya bi can geliyor ameliyat sırasında hiçbir şey hissetmiyorsun bi ilk kalkma biraz ağrı oluyor zaten oda kalkıp yürüyünce azalıyor rahat ol sakin ol stres yapma, küçücük bir meleğin olacak inşallah sürekli yürü ağrım var diye yatma en fazla 3 gün ağrısı olur oda verdikleri ilaçlarla geçiyor salma kendini bebeğin sana muhtaç unutma ☺️hayırlısıyla kucağına al inşallah 🤗