BBusraa Hatırlamadığım için içtim ama iki tane içmiş olabilirim ya da gerçekten 1 tane bilemiyorum. 2 ise sorun olur mu🙄
Puhukuzusu BBusraa Ben de sorun olacağını düşünmüyorum bir kerelik bir olay. Ben yanlışlıkla bir keresinde, bir yerine iki kez tiroid hapı yutmuştum 100 mcg’lık, ona rağmen bir yan etkisini görmedim düşünün. (vücudu kalbi herbişeyi hızlandıran bir ilaç)
Hayalvemasal00 BBusraa bende içmeyi unuttum bugun. Allah razi olsun postunu gordum aklima geldi hemen iciyorum suan 😊🙄
Byncdii [bilinmeyen] decavit önerilmeyecek kullanılmayacak bebeğe zararlı bir ilaç olsa neden doktorlar versin.?
Sinemira Byncdii bazı doktorlar önermiyor canım doktordan doktora değişiyor ben oturduğum yerde bi doktora gidiyorum içmemi istedi annemin orda İstanbul’da çok lüks bi hastaneye gidiyorum doktor kesinlikle bırakmamı ve başka bi ilaç yazdı doktorlarda değişik biri iç biri içme diyor
Cans50 Decavitin zararlı olduğunu bilmiyordum.Brn sabah aç karna ferrum fort akşam da decavit kullanıyorum.Fazla mı acaba ?Dr neden veriyor madem zararlı birde iyi bir dr güya.
Byncdii Sinemira anladım canım ama bazı vitamin ilaçlarını ne yazık ki devlet karşılamıyor karşılamadığı zamanda ilacı alana kadar elimizde varsa kullanıyoruz kullanmamamız mı lazım o zaman anlamadım ki canım ya 🙄🙄🌼🌼
Mvisss9 [bilinmeyen] bende vinalac kullanıyorum doktor decavit mide bulantısı yapar sana ağır gelir diye yazmamıştı bile
FulyaGrkn Mvisss9 eger bulantı problemi varsa kesinlikle kusmaya sebep oluyor. Ben ilk 5 ay kusan biri olarak 7.ayımdaki kusmaları decavite borçluyum😔
Sinemira Byncdii valla size bişey diyim mi ben doktorum biri öyle diyince biri böyle diyince hepsini bıraktım annemler bizde vitamin mi kullanmış allah aşkına içmiyorum hiç birimi haftaya da doğurucam kısmetse 😂
Byncdii Sinemira valla çok haklısın canım ya gerçekten öyle eskiden vitamin mi varmış eski topraklar çocukların cinsiyetini bile doğumda öğrenirlermiş 😂😂😂
Zmraemr Sinemira eskiler tamamen organik besleniyordu simdi yediğimiz içtiğimiz her sey katkılı malesef. Allah sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin 😊
Mvisss9 FulyaGrkn aşırı kusma şikayetim vardı ilaç alamıyordum vinalac ı da istemedim içinde zencefil var seni rahatlatır diyerek doktor vinalac verdi gerçekten te rahatlatıyor
Hayalvemasal00 BBusraa yok canim neresi iyi. Bugünde unuttum. Gerçi midem yaniyor aklima ilâçlarım gelmedi ondan unuttum heralde:(
Puhukuzusu arastiran_anne Evet.. ama deneyeceğim mide şişkinliğime iyi gelir diye. Probiyotik varmış sanırım içinde.
arastiran_anne Puhukuzusu Kabızlık için de faydalı 👍🏼 Gebelik ve yenidoğan bebek ile ilgili yararlı bilgiler için; https://www.instagram.com/arastiran.anne/