miniminne bende bundan biraz korkarak iyi bir yerde çektirdim. Alttan muayeneden hiç bi farkı yoktu. Çok az bir ağrı hissettim. Sonrasında kanamamda çok az oldu. Ğstelik anestezi falan yapılmadı.Fakat benim bildiğim kadarıyla kullanılan materyeller önemli. Bunun eski tipleri vs. Var. Eski yöntemle yapan hastaneler var. Bunlar biraz daha ağrı ve acı yapabiliyomuş. Siz zaten önlem almışsınız. Anestezili falan korkmayın. Kendinizi kasmayın. 5 dk süren bişey zaten. Eğer bi sıkıntı varsa belki 7 dk sürer. Allah kolaylık versin inşAllah...