Aras biz de bir senedir bebel sahibi olamıyoruz bu ay adetimin oldugu gün bir agrı kesici içmemle kanamamın artması bir oldu halbuki kesmesi gerekirdi ama neden oldu anlayamadım onun icin kontrole gittigimde polikistik overım oldugunu ögrendim daha önceki muayenelerde cıkmamıstı nedense
Öyle olunca doktor hsg de istedi umarım bir sorun yoktur 😔