enesayazmoom benim normal dolapların üstlere de uzanıyorum bazı evlerin çok yukarda oluyo gerçekten uzanma heleki ilk aylardaysan asla. Korkutmak istemem ama ben ilk bebeğimi öyle kaybettim uzandım uzanırken de zipladim. Cahillik bilemedim ,bunu boliyo olsaydım mutlaka sandalyeye çıkardım. Hayırlısı boyleymis ne diyim. Şimdi 2. Bebişim gelio canları sağ olsun . Tabure kullan ilk 3 ay