Annesininportakali53 kahvesever__ afiyet olsun canım 💖 Bizimde menü de Etli keşkek ,Karpuz Bide dünden kalan bamya yemeğim var🥰
Aminenin_annesi Annesininportakali53 oo keşkek canım istedi simdi😄 cok severim buğday keşkeği afiyet olsun🤗
Annesininportakali53 Hatice-x evet ☺ daha doğrusu annem oralı diger tarafimda Karadeniz’li bizim iki taraftada çok yapılıyor 🥰
Annesininportakali53 Derya işte bu durumda kaynanamin bana yakın olmasını isterdim kız hergun kaynanamda yerdim 🤣🤣🤣
minik_koala_ve_annesi Derya su kaynanan bizi de cagirsada felekten gun calip sicakta mutfakta yemekle falan ugrasmasam🤭😅
Misssitare Adamiranin__annesi karnıyarık dedin kalbimden vurdun😍 ne zamandır canım çekiyor erteliyorum🙈
Derya Annesininportakali53 ahaha kız ben her gün gitmiyorum bu aralar işlerimiz varda biraz ondan 😂 ama haklısın eğer anlaşabildiğin kaynanan varsa bulunmaz bir nimet😂
Annesininportakali53 Aminenin_annesi gel buyur kuzum sabahtan beri keşkek başındayım yordu bu ocak başı beni🤣🤣🤣
Annesininportakali53 Derya valla her bayramda istisnasız ya annemdeyiz ya kaynanamda balayı gibi geliyor rahatsiz eden yok sagolsun asla yemek yaptırmaz hep kendi yapar seviyorum kız kaynanami 🤣 ama yinede pek yakın olmasınlar 😆