cileklicookie çok geçmiş olsun🙏bende de lekelenme olmuştu başlarda progestan öyle baslamistim lekelenme olmasa da bel agrim vs olunca içiyorum doktorum öyle söylemişti o yüzden önerdim…sebebi öğrenmeniz iyi olmuş bebeğin sağlıklı olması da iyi çok geçmiş olsun, ben 31. Haftadayim özellikle bir iki haftadır çok agirlastim oturup kalkmalarim zorlaşıyor bel fıtığınız varsa ozellikle bol bol dinlenin agirlasirsiniz artık ufaktan ağırlık merkezi de değişiyor, fıtık iyileşmesi zor bari ilerlemesin son haftalarınız zulüm olmasin bebeğinizi vaktiyle saglikla kucaginiza alın inşallah🌷