Kizlar 28. Haftadayim dun gece 3 den beri siddetli bi bel agrim var uykudan uyandırdı o saatten bu saate hala pek gecti sayilmaz arada rahatliyor gevsiyorum 15-20 dk sonra tekrar başlıyor saga ve sola asla dönemiyorum bir tek sirt ustu uzanabiliyorum ve ya dik oturabiliyorum o sekilde uykuya daliyorum ama uykudan geri uyandiriyor
Kasilma gibi degildi ama son 3 saattir de sirtimdan belime oradan karnima bi agri giriyor bu 10 dk arayla bir surekli olmasada oluyor.
Doktorum izine cikmis ulasamadim
Sizce normal bi kasilmamidir erken dogumla alakasi varmidir emin olamiyorum ilk gebeligimde yasamamistim boyle bisey hic
Magnezyum kullaniyorum sabah parol aldim ama pek fayda etmedi
Bulantimda basladi sabahtan beri prillam ictigim halde sürekli bi bulanti hissiyatim var