mas2248 hemen hemen aynıyız benim 1 yılda 3 düşük ama normal biliyormusun gebe kalmamak 1. 1.5 sene içinde bak kalmaya başladın bence bunu hazırlık olarak düşünmelisin bişeyler oluşabiliyor orda sadece sağlıksız sperm gelmiş ya da bu ay sağlıksız yumurtan olmuş her ay sağlıklı yumurtlamıyoruz sağlıklısı var sağlıksızı var doktorum bana böyle dedi çekiliş olarak düşünün şansınıza ne gelirse şuan sen gebe kaldın yine kalırsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻