mas2248 Sürecimi şöyle anlatayım. Geçen sene bebek için karar verdik. Ama ben yumurtlama döneminde hamile kalındığını falan hiç bilmiyordum. Denedik olmadı. Sonra araştırdım ve ovulasyon testi aldım. O ay hamile kaldım. Tam adet olmam gereken günde bhcg değerim 157 çıkmıştı. Dört gün sonra lekelenme oldu doktora gittik ve o zaman keseyi gördük. Ama bir hafta sonra düşük yaptım. Beni etkilediği için bir sene erteledim bebek olayını. Bu sene Mart ayında denedik. Evde kaset testte çift çizgiyi gördüm. Ertesi günü bhcg 70 çıktı. Hemen bir gün sonra lekelenme oldu gece acile gittik bhcg 37′ ye düşmüştü. Sabahına test verdim bhcg 25′e düşmüştü. Sonra adetim başladı zaten birkaç güne. Mayıs ayında da bhcg 24 ile öğrendim. Beklenen adet tarihinde lekelenmem oldu, okul çıkışı hemen test yaptırdım, bhcg 2′ ye düşmüştü.