Fatmayy benim ikiz riskli gebelik olduğu için hem Ezgi hanım hemde doktor Onur Ada bey bakıyor ama ilk haftalarda Ayşeğul hanım yapıyordu kontrollerimi. Hocaya muayene olmak istiyorsan ekstra ücret ödeyip ola bilirsin canım. Bana hiç asistan falan denk gelmedi diğer hastaları da asistanın muayene ettiğini görmedim hiç. Tek sıkıntı randevu bulmak çok zor perşembe günleri saat 3 4 gibi açılıyor sistem oda hemen doluyor. Ben doktorlar olsun çalışanlar olsun memnunum.