Merhabalar,
Bikini bölgesine her zaman jilet kullanıp hamilelikte bunu değiştiren var mı acaba ? Artık çok zorlaştı göremiyorum hep kalıyor. Ağdaya gitmeyede korkuyorum hamilelikte cok agrıyormuş zaten hep jilet yapıldıgından güçlü kökler. Bu konuda böyle sorun yaşayan ve çözüm bulmuş olan var mı acaba? Önerisi olan ? Teşekkür ederim. 🙏🏻