Canpolat Aminenin_annesi bizim vantilatör var ama kullanmıyoruz işe yaramıyor 😀 heryer sıcak olduğu için sıcak hava üflüyor mecbur klimaya talimiz bide doğuda elektrik batıya göre fazla geliyor 😀umrumda değil bu sıcakta ölücem yoksa beynim akıyor 😀
Sevda0234 Tuuba47 canım bende 32+1 haftaligim oturduğum yerde terliyorum nefes alamıyorum çok kötü bir durum 😮💨
Gulyaahmadli Tuuba47 Aynı durumdayız 28+2 günümdeyim sıcaktan artık ölücek gibi oluyorum😩😩Kazakistanda yaşıyorum ve burasıda çok sıcak hiç yağmurda yağmıyor
siriniko2511 İstanbul çok sıcak olmamasına rağmen 27. haftada bayılacak gibiyim😅 geçen sene hamile değilken gece camı kapatırdım üşüyorum diye akşamları hırka giyerdim bayılırdım sıcağa şimdi güneşe ateş edesim bar hormonlar beni boğdu boğdu duvara attı😅