Tuuba47 Kızlar sıcaklarla başım belada 7 aylık hamileyim nefes alamıyorum sıcaktan bayılacak gibi oluyorum yaşadığım yerde iklim olarak zaten sıcak bir yer napacam bilmiyorum aranızda benim gibi olan var mı
Canpolat Tuuba47 Benimde yaşadığım yer cayır cayır yanıyor 34.haftadayım resmen solunum yetmiyor karaya vurmuş balık gibi klima karşısında yatıyorum 🙈
Sehrbnon122 S-U-190214 21 haftadayım bende ikizlere hamileyim ama simdiden cok bunaldım urfa sıcağı bide 50 60 derece gerisini sen düşün valla yaa Allah tan Ekim kasım gibiyse geliyor dogum
Tuuba47 Sehrbnon122 canım bende 28 haftalık bebişim Hatay İskenderun’da yaşıyoruz burada 40 derecenin altına düşmüyor sıcaklar ama benimki normalinde üstünde bir terleme bir sıcaklama nefes alamıyorum artık 😩😩😩
Tuuba47 Sehrbnon122 bizim yaşadığımız memleketlerde klimasız yaşanmaz ki o klimayı icat edenden Allah razı olsun
Tuuba47 Nur0134 Yapmaz mı temizlik yapasım gelmiyor onu bırakın balkona çıkasım yok elimden gelse kafamı yastıktan kaldırmicam o da olmuyor yürüyüş de çok önemli gündüz olmasa da akşamları yapmam gerekiyor ama inanın hiçbirini yapamıyorum
Aminenin_annesi Canpolat 😄😄 ben elektrik parası cok gelmesin diye vantilatörü calistirmiyorum yelpazeye devam ama kollar gitti 😄
Canpolat Aminenin_annesi bizim vantilatör var ama kullanmıyoruz işe yaramıyor 😀 heryer sıcak olduğu için sıcak hava üflüyor mecbur klimaya talimiz bide doğuda elektrik batıya göre fazla geliyor 😀umrumda değil bu sıcakta ölücem yoksa beynim akıyor 😀