Ebrarabla_06 en az 30 45 dk arasi sürüyor bebegin tum organlarına , ölçümlerine , damarlarina bakılıyor. Ben perinatolojiye gitmistim rahin agzi uzunlugunada ultrasondan bakmisti ama bazıları alttan muayene yapabiliyormus. Ben tok karnina gittim hatta girmeden detayliya tatli birseyler yemistim bebek hareketli olsun pozisyonu iyi olsun diye. Oylede oldu hic zorlanmadi doktor 45 dkika gibi bir surede bakti. Bir rapor + cd +renkli ultrason fotoğraflari vermisti. Siz her ihtimale karsi alttan muayene olabilir diye temiz gidin.